2008 m. rugpjūčio 3 d., sekmadienis

alterra

sako, mirdamas mane tu keikei, o numiręs surūstėjai dar labiau,

bet dabar tave ar porą tavęs galėčiu iškeisti į naują gyvenimą ir su damom ir mandarinais maišyti ligi pat ligi pat. nes prunkščiame, kai berniokas, už puslitį litą pardavęs, porina, jog 'loser every time'. nes mes žinome geriau. nes mes kalbame, ir mūsų balsai kupini --gyvenimiškos patirties-- ir rezignacijos.

kaskart skandindamasi geltoname maiše vis giliau grimztu, ir tik matau vieną vienintelę plaštaką virš galvos makaluojančią. pamakaluoju ir aš atgal, bet taip bergždžiai, kad net pačiai nenuoširdu tai regisi.

ir tu, tu, vienintele mano akių šviesa, or so i thought, negirdi manęs ir klykavimų mano, net tada, kai viską paprastai ir tarsi juokais tau išporinu išdėstau. neskanios tos mano kalbos, tikrai. sau pasiliktinos, sau ir gelsviems žirneliams iš po traktoriuko.

Komentarų nėra: